even nog een eilandje meegepikt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bram Lier - WaarBenJij.nu even nog een eilandje meegepikt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bram Lier - WaarBenJij.nu

even nog een eilandje meegepikt

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

12 November 2006 | Thailand, Bangkok

dag allemaal,

even snel een berichtje vanuit bangkok, want anders heb ik niet van alle landen een berichtje gestuurd!!
De weg hiernatoe was eigenlijk wel goed geregeld tot aan een restaurant in thailand!!
Ach ja valt in de catogerie, gids vertelt niet aan de chauffeur van de andere jeep waar het hotel is, dit was in tibet, lijkt alweer een eeuwigheid geleden!!Nee dit was net iets anders, na twee nachtjes in Shinoukville gezeten te hebben, waar werkelijk niets te beleven was, had ik een tripje naar koh chang(thailand) geboekt, ik dacht mooi geen gedonder aan de grens ,lekker makkelijk , en het klopte inderdaad: geen gedonder aan de grens, we werden afgezet aan de grens onze baggage werd vervolgens vervoerd naar een ander busje die ons verder vervoerde naar Trat, so far so good, in Trat hadden we een lunch stop en daar zou een ander busje ons oppikken om ons naar koh chang te brengen, andere moesten naar bangkok en weer ander naar pataya. Wat ik al zei "zou" want naar twee uur wachten was er nog geen busje, dan worden de toeristen toch een ander slag volk, vrij ongeduldig zullen we maar zeggen!! Dan komt het reisleiderbloed weer een beetje bovendrijven, dus ik in mijn beste thai( lees gewoon steenkolen engels) gepraat met de restaurant eigenares en het probleem uitgelegd, steeds met een hijgende italiaan, die geen engels sprak, in mijn nek!!naar wat heen enweer gebel heeft zij dan maar een pick up geregeld die ons wat later bleek ons zou afzetten bij de pier waar ik en die hijgende italiaan met een ferry naar koh chang zouden gaan en de rest zou worden opgepikt door een bus en 6 uur later in bangkok aankomen.Dat grapje had ons maar twee uurtjes gekost, ach ja hoort erbij zullen we maar zeggen!!Mooi dat ik een tussenstopje had gepland in koh chang, zo'n typisch thais eiland met witte stranden en palmbomen, ik kan wel zeggen dat met de nodige biertjes en hier en daar wat cocktails het beste recept om even lekker bij te komen van al dat gereis!!Dus ik een zwembad gezocht aan het strand ( illegaal)een biertje besteld bij de poolbar " which roomnumber do you have?" hmm sorry i do not stay here" en lekker genoten van een goed boek, heerlijk zonnetje en een lekkere plons genomen in het zwembad!!! ach ja het leven is gewoon niet eerlijk!! helaas een tweede biertje zat er niet in, ik werd toch vriendelijk verzocht om het eerste biertje te betalen en een handdoek kreeg ik ook al niet. dan maar ergens een andere strandstoel zoeken om onder het genot van nogsteeds het boek maar nu met een cocktail te genieten van de ondergaande zon!!
vandaag het tweede gedeelte van mijn trip naar bangkok gehad, lekker uitgeslapen een pickup genomen dan de ferry, een luxe vip bus en daar ben ik, midden in het backpackers gedeelte van bangkok,morgenmiddag vlieg ik naar nieuw zeeland dus genoeg tijd om deze straat hier eens door te lopen en rustig een bus te zoeken richting het vliegveld!!

volgend verslag komt van echt de andere kant van de wereld!!
Nieuw Zeeland here I come!!!

  • 12 November 2006 - 15:45

    Hans En Ietje.:

    Fijn om weer 'n verslag te mogen ontvangen.We wensen je 'n goeie vlucht na New
    Sealand.Vele groetjes en zie verder je persoonlijke
    mail.Blijf genieten.
    Hans en Ietje.

  • 12 November 2006 - 23:22

    Sieger:

    Bedankt voor je e-mail.Na je eiland avontuur... op naar Auckland.
    Goede vlucht en wederom tot horens,
    take care & so long.

  • 13 November 2006 - 07:50

    Thomas:

    In een avond kun je toch lang niet al die kroegen zien, man!!!

  • 13 November 2006 - 10:18

    Gijs:

    He Bram!

    Doe de groeten aan Arnoud, en vraag hem hoe het was om met Maxima te smoezen :-)

    Grt

    Gijs (ja het regent in NL)

  • 13 November 2006 - 10:43

    Ruud:

    Have fun, daar in New Zeeland.... Jammer dat we elkaar niet in Thailand konden treffen. Oja, PSV tegen the Eagels in de beker.....

  • 22 November 2006 - 17:15

    Anne Marte:

    he brammetje, wat heerlijk wat jij daar aan het doen bent.
    zal wel weer heel anders zijn in nieuw zeeland, lekker westers. hoe bevalt het reizen alleen? hier is de herfst eindelijk begonnen, lekker koud en regenachtig,dus geniet maareen beetje extra voor mij....ik moet echt een andere baan gaan zoeken , voor ik weg teer achter de computer, vermaak me verder echt prima in de grote ztad
    tot hoors kus mart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 35649

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: