Zo dichtbij, maar toch zo ver weg - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Bram Lier - WaarBenJij.nu Zo dichtbij, maar toch zo ver weg - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Bram Lier - WaarBenJij.nu

Zo dichtbij, maar toch zo ver weg

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

15 Juli 2010 | Zimbabwe, Victoria Falls

Ja daar ben ik weer dit keer uit Zimbabwe, victoria falls om precies te zijn. Goed de laatste keer had iuk jullie vertelt over de wk gekte, jullie weten allemaal hoe het afgelopen is , een anti climax kun je wel zeggen! ha ik wou maar een wedstrijd zien van het Nederlands elftal en ben geeindigd met 9 wedstrijden in totaal, waaronder de kwartfinale!!!!! De halve finale!!!!! en de bonus, de finale!!!! Jammer genoeg met een niet zo'n happy einde, maar toch!!! wel gaaf om mee te maken! Hoe heb ik dat nou geflikt, heel simpel, ik heb iemand leren kennen die fotograaf is , hij had al kaartjes vanaf de 1e ronde t/m de finale elke keer als hij toestemming kreeg om langs het veld te fotograferen kon ik zijn kaartje overkopen!! ha ha en omdat hij als enige uit Ierland kwam kreeg hij toestemming voor alle wedstrijden die aanvroeg( bedankt Henry, Franse voetbalspeler die door hands te maken, Ierland uit het toernooi hield)
Doordat Nederland zo goed presteerde raakte mijn hele schema in de war, want je wilt natuurlijk niet ergens in de Namibie desert zitten als Nederland de finale speelt, dus moest ik wat binnenlandse vluchten regelen, eentje van Cape town naar Port Elizabeth, met de bus teryg naar Cape Town, voor de halve finale en daarn amet het vliegtuig naar Joburg voor de finale. omdat het nogal duur was om terug te vliegen naar Nederland de dag na de finale( zo'n 1500 euro) heb ik toch maar een klein tourtje geboekt richting Vic Falls, die ik net heb mogen aanschouwen, wel heel veel water hoor, en morgen ga ik het uit de lucht zien met een helicopter( ik heb maar gezegd dat ik een tourleader ben en een groep van 6 mensen bij me had, kreeg ik toch zo waar 30 dollar korting en mijn groepsleden ook ha ha!!
En pasant nog even een game drive in Chobe national park( Botswana) gedaan, vrij veel olifanten gezien en een paar nijlpaarden, jammer genoeg geen leeuwen of luipaarden, je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen!
Nou dat was het wel weer, probeer nog wat foto's te plaatsen, dus blijf checken!! Ik vlieg volgende week dinsdag al weer terug heb nl. nog een bruiloft en wil toch ook wel mijn vriendinnetje weer zien! Dus ik verwacht jullie volgende week woensdag met spandoeken op schiphol ha ha. we spreken elkaar snel!! bedankt voor het volgen ik hoop dat je het wat vond en tot de volgende keer maar weer!

Mazzel Abraham

  • 15 Juli 2010 - 13:55

    Ruud:

    Hey Bram. laat ff weten hoelaat je woensdag land en met welk vluchtnummer, kom ik ff gedagzeggen. ;-)

  • 22 Juli 2010 - 18:53

    Joop Van Wallinga:

    Als ik de waterval zie, deenk ik, was ik daar maar. Prachtig. De tijd schiet op. De laatste mooie loodjes leg je nu af en dan begint het harde bestaan weer.

    Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zimbabwe, Victoria Falls

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 35642

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: