centraal azie - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Bram Lier - WaarBenJij.nu centraal azie - Reisverslag uit Asjchabad, Turkmenistan van Bram Lier - WaarBenJij.nu

centraal azie

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

18 Juli 2009 | Turkmenistan, Asjchabad

Ja dames en heren het is weer zover Bram mag weer op reis en dit keer gaan we op zoek naar stan oftewel Turkmenistan, Oezbekistan, Kirgizie(stan) en Kazachstan.
Ik probeer jullie de komende drie weken op de hoogte te houden van mijn avonturen in deze landen!!


Ik ben benieuwd!!

  • 19 Juli 2009 - 09:59

    Floor:

    Hee Bram!
    Veel plezier! Ik hoop dat je net zo'n leuke groep treft als afgelopen jaar, maar dat kan natuurlijk bijna niet;)
    xxFloor

  • 19 Juli 2009 - 10:14

    Carmi:

    Hey Bram,

    Heel veel plezier daar in het Verreweggistan en ik blijf je verhalen volgen!

    Veel plezier!

  • 19 Juli 2009 - 15:25

    Renske:

    Ho Bram

    Interessante landen ljkt me.
    k wens je een hele mooe tjd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkmenistan, Asjchabad

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 35550

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: