Begin Afrika reis - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Bram Lier - WaarBenJij.nu Begin Afrika reis - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Bram Lier - WaarBenJij.nu

Begin Afrika reis

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

16 April 2010 | Egypte, Caïro

Ja hoor we zijn er weer!!

Dit keer uit het verre maar oh zo mooie Cairo Egypte!!

Voor de mensen die dachten dat een vulkaanuitbarsting mij zou weerhouden om op weg te kunnen naar mijn Afrika reis, die hebben het een klein beetje mis!! natuurlijk was het wel een beetje spannend, maar ik zat gelukkig in een van de laaatste vluchten die wel gingen en zoals de medewerker zei bij Egypt Air Insallah oftewel als GOD het wil. Allah was met me en ik ben vielig aangekomen in Cairo waar ik goed opgevangen ben door een van te voren geboekt hostel!! De volgende dagen zal ik me vooral verblijen met de piramides en het Egyptisch leven in het algemeen. Luxor en Dahab zitten ook nog in het programma, voordat ik mijn Afrika reis vervolg naar Ethiopie, Mozambique, en Zuidelijk Afrika!!
Ik houd jullie op de hoogte en bij deze alvast bedankt voor jullie medeleven wat betreft de vulkaanuitbarsting. Dit valt natuurlijk in de categorie: aardbeving Chengdu, Ferryboor kapot Chili, Airport aanslag Sri Lanka en de WTC aanslag in NY toen ik ook al in Egypte was. Ik laat jullie binnen kort wel weer weten hoe Egypte was en houd jullie op de hoogte tot ik weer terug ben in Nederland rond 1 augustus!!

Groeten uit druk Cairo, Ibrahim!!!

  • 16 April 2010 - 18:11

    Ruud:

    Hey Bram.
    Top dat alles goed is gegaan. HEel plezier en je hebt het raarste alvast maar gehad moet je maar denken. Insallah!

  • 16 April 2010 - 18:15

    Hey Mohammed... ;-):

    Zomaar ineens 4 maanden Afrika onveilig maken; ik zeg: goed bezig!
    Ik ga je avontuur met grote nieuwsgierigheid volgen! Oh, en voor het geval je het nog niet wist: ze onderhandelen daar met koeien en geiten...

    Liefs carmi

  • 16 April 2010 - 18:54

    Marc:

    En daar gaan we weer... actie. Geniet er lekker van Bram

  • 17 April 2010 - 08:09

    Renske:

    Wauw Bram!
    Bravo, je bent weer op reis!Ik wens je een mooie tijd

  • 17 April 2010 - 12:19

    T.J.van Lier:

    Drie weken lang shoarma; gadverdamme! Probeer het binnen te houden!
    Have fun!

    Greetz T

  • 17 April 2010 - 16:04

    Sylvia:

    Djeez, je bent al weer weg! De tijd vliegt! Heel veel plezier & keep me posted. Lfs, Sylvia

  • 19 April 2010 - 06:49

    Bar:

    He Brammetje,
    Heb donderdag echt gelachen, al onze paxen zijn gestrand en jij glipt er weer tussen door. Ha ha ha....past wel bij je. Het is je gegund. Ga lekker genieten. Kijk uit naar je verhalen.

    Gr Bar

  • 19 April 2010 - 20:17

    Thea Couperus:

    Hoi Bram,
    goed te lezen dat je reis toch is doorgegaan. Zal het goede nieuws morgen onder je collega's verspreiden.
    Ben benieuwd naar je belevenissen.
    Groetjes

  • 21 April 2010 - 12:36

    Ieke:

    Hey Bram, gelukkig dat je nog kon vliegen en dat je goed bent aangekomen!
    Lekker temperatuurtje daar?
    Wij vlogen ook nog naar Madrid maar konden niet terugkomen...Uiteindelijk een treinticket weten te bemachtigen en heeft mijn moeder ons opgehaald! Vannacht dus weer thuisgekomen. Chaotische taferelen overal.

    Geniet van je reis!

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 35630

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: