wk gekte, zoek die gast met de kwast! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bram Lier - WaarBenJij.nu wk gekte, zoek die gast met de kwast! - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Bram Lier - WaarBenJij.nu

wk gekte, zoek die gast met de kwast!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

22 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

ja daar ben ik weer dit keer uit SOUTH AFRICA. Even een korte update: het is een groot gekkenhuis ha haTot nu toe heb ik 4 wedstrijden gezien en ga deze week nog naar Ned Kam.
Het is helemaal niet zo moeilijk om aan kaarten te komen, de kaartjes voor Ned Den en Ned Kam heb ik in de supermarkt gekocht en de kaartjes voor Spa Zwi en Chili Zwit gewoon bij het stadium op de zwarte markt.
Helaas moet ik dit allemaal alleen doen( alhoewel je reist nooit alleen) want mijn geliefde reisgenote moest weer aan het werk. Ik mis haar wel!!!!! Gelukkig is er voetbal ha ha een goed afleiding.
Maar goed even in het kort:
Jo burg: samen met een soap acteur de openingswedstrijd gezien in een fan park: een grote gekte met dansende Zuid Afrikaners en de herrie van de vuvuzela ha ha, de dagen daarna hoepen en bidden voor een kaartje Ned Den en YES!!! hebben die kip!
nog wat wedstrijden in het fanpark gezien en richting Durban gegaan: voor Ned Jap( had toen nog geen kaartje) Daar Spanje op de broek zien krijgen, wel gaaf stadion en via een een hostelgast een kaartje overgenomen voor Ned Jap( check). Dit keer zat ik tussen de Oranje gekte en nog wat bekende tegengekomen. gisteren Chili Zwit gezien, ik was er toch( Port elizabeth) en morgen richting Kaapstad! Houd me in de gaten: Ik ben die gast met die kwast op zijn hoofd, het is er maar een!!Binnenkort wat foto's, maar nu eerst bijkomen van de gekte!

Mazzel Abraham

  • 22 Juni 2010 - 09:27

    Ruud:

    Ik ben Jaloers!!!! Gaaf hoor, lekker genieten en ik juich met je mee!!!!

  • 22 Juni 2010 - 11:17

    Coen:

    Haha rare kwast die bram. Wat een geweldige muts is dat toch. Dat je die nog hebt man! Ik ga er op letten.

  • 23 Juni 2010 - 08:33

    Bar:

    Ha ha ha Je flikt het toch maar weer! Super zeg. Tot gauw.

    Gr Bar

  • 27 Juni 2010 - 09:18

    Sylvia:

    Dus je vermaakt je wel daar in Afrika? Heerlijk man. Wanneer kom je weer terug? Ik hoor de verhalen liever live namelijk... Geniet lekker, liefs Sylvia

  • 28 Juni 2010 - 19:13

    Leontien:

    Wil je even laten weten dat al je kindjes het goed hebben gedaan in de BPV! Geniet van je prachtige reis.

  • 01 Juli 2010 - 21:40

    Bouwe:

    Gaaf man, helemaal te gek.

  • 05 Juli 2010 - 08:36

    Mia Vink:

    Hoi Bram, je nog niet op de tv kunnen ontdekken. Hup Holland en we gaan wereldkampioen worden.
    Nog heel veel plezier !!!!!!
    groet,
    Mia

  • 08 Juli 2010 - 10:25

    Renée:

    Ha Chagrijn,

    Heb me al die tijd in kunnen houden en niet gereageerd, maar nu maak je het te bont!! Potverdorie, al die wedstrijden live en die foto's!! Kicken man. Nu nog kaartjes scoren voor zondag!! Ik duim voor je. Tot gauw, brammie.

  • 12 Juli 2010 - 22:15

    Anouk:

    hier in NL was het een gekkenhuis, zal je wel gehoord hebben. maar om er live bij te zijn... dat moet helemaal bizar zijn geweest! jammer van de finale, maar je bent er wel gewoon bij geweest, tof hoor! en nu, zwart gat? wat is je plan? ben benieuwd.

    groetjes,
    anok

  • 22 Juli 2010 - 18:51

    Joop Van Wallinga:

    Ik zag dat Mia ook gereageerd heeft. De gekte is voorbij. Jij over 10 dagen al weer terug, de tijd gaat snel.
    Ik hoop dat je een fantastische tijd hebt gehad, het is he gegund.
    Joop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 35639

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: