Transsiberie - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Bram Lier - WaarBenJij.nu Transsiberie - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Bram Lier - WaarBenJij.nu

Transsiberie

Door: bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

27 Juli 2007 | Rusland, Irkutsk

Ja daar zijn we weer!!

Nu vanuit Rusland. Irkutsk wel te verstaan. Shir en ik zijn bezig met de langste treinreis ter wereld de transsiberrie expres. Nou ik kan je zeggen naar vier dagen heb je het wel gezien!! Wel een ervaring. Ongeveer 5180 kilometer afgelegd en nog zo'n 2000 te gaan. Moskou begonnen, de st basi katedraal is echt een sprookje. Of zo als shir zei een zuurstok. Ik heb veel gebouwen gezien maar deze is toch wel uniek!! De moskoese metro is ook geweldig echt scitterend opgeleukt!! Ik ben benieuwd naar de gobiwoestijn, want die doen we ook nog. Dus naar slapen, nou ja slapen, in de trein straks ook nog slapen in tentjes in de woestijn.Nu eerst lekker uitrusten in irkutsk waar werkelijk nuks te beleven is behalve het baikal meer en die zien we morgen. Tja ach een douche is naar 4 dagen wel lekker zullen we maar zeggen. En een beetje slaap inhalen moet ook gebeuren. Echt reizen zullen we maar zeggen!!
Tot in Beijing want dat is onze eindbestemming. Ik stop er nu mee want ik hoorde net dat ik zo'n 53 sms jes verstuurd heb naar een vriend van mij zonder dat ik het wist , een soort broeksms of zo, nou dat is een zorg van later. Nu eerst genieten!!! Mazzel uit warm Irkutsk Bram en Shirley

  • 27 Juli 2007 - 08:34

    Ruud:

    He die Bram en Shir.

    En?? Nog nietjes gegeten??

    Gr.
    Ruud

  • 27 Juli 2007 - 09:14

    Ruud:

    Uhh... Bietjes bedoel ik...... ;-)

  • 28 Juli 2007 - 10:32

    Thomas:

    Haha, ik ben lekker al in Beijing!!! Was maar 36 uur vanuit Guiyang!!! Kattepis in ut bakkie! Zometeen op stap met me Schotse maat Dave, hij had het al over stappen Khao Sarn Road style, dus zal wel een zware avond worden. Morgen houden we het maar bij gein op het plein en de verboden stad...
    Tssss, 6 dagen in de trein, moet der niet an denken!
    have fun

  • 03 Augustus 2007 - 14:38

    Edit:

    Goeie reis!!!!!!!!!!!

    gr. Edit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Irkutsk

Bram

Actief sinds 28 Juli 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 35630

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 01 Augustus 2010

Mijn reizen

Landen bezocht: